O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

środa, 8 września 2010

Ptactwo w galerii

Do Galerii przyleciało ptactwo... Choć w zasadzie powinno myśleć o odlocie do ciepłych krajów, niektóre jednak postanowiły przezimować u mnie w oczekiwaniu na ciepły, przytulny, docelowy kąt ;o) Ptaki zagościły na wieszakach, ramkach, słojach, a także na ozdobnych zawieszkach. Cudne, aż żal będzie się z nimi rozstać ... Mam nadzieję jednak, że trafią w dobre ręce :o)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz