O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

wtorek, 8 lutego 2011

Szafa z zegarem....

Może ktoś sobie pomyśli, że jestem nudna, bo ten sam motyw pokazuje już po raz wtóry, ale nie... nie o efekt zdobniczy tym razem chodzi. Dziś chciałam zaprezentować zdolności mojego męża... Otóż cała szafa została od podstaw od A do Z wykonana przez mojego męża według jego pomysłu. Ja ją tylko pomalowałam i ozdobiłam, nic poza tym. Szafa była uzupełnieniem pokoiku młodej damy, której mebelki niegdyś prezentowałam, dlatego motyw się powtórzył... Pozdrawiam wszystkich serdecznie w Nowym Roku i obiecuję częściej pojawiać się na blogu :o)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz