O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 14 maja 2011

Spękany dzban, pękniete serce !

Spękałam dzban, i... pękło mi serce! Nie podoba mi się! I jeszcze ten lakier błyszczący, ehhh .... nawet dobrych zdjęć nie można zrobić... Przedobrzyłam, niestety... I stencil, i cieniowania, i krak na koniec, za dużo tego. Próbowałam pokryć dzban satyną, i nic, dalej błyszczy strasznie... Papier ścierny też jakoś nie daje mu rady, każde pociągnięcie jeszcze bardziej psuje efekt.... Nic, co robić, zostanie taki jaki jest ... A miało być tak pięknie! Niech więc ten post będzie przestrogą, że czasem co za dużo to nie zdrowo! Ja sobie to na pewno zapamiętam :o)





A poniżej szanowny dzban przed ostatnim etapem upiększania, czyli przed zetknięciem z krakiem...



1 komentarz:

  1. Nam się bardzo podoba!!! Może faktycznie byłoby lepiej bez spękań, aczkolwiek, co do tego też nie jesteśmy rpzekonane :P Może by lepiej odrobinkę wyglądało jakby spękania były wieksze? W każdym bądź razie pomysł bardzo fajny i jesteśmy pod wrażeniem!!!
    Pozdrawiamy serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń