O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 21 maja 2011

Vintage 'owa szafeczka na klucze z różą

Kolejna szafeczka z motywem róż - różowych róż. I znowu róż! Coś na te różowości ostatnio zbyt bardzo mnie naszło, także obiecuję do różu przez jakiś czas więcej nie wracać .... Szafeczka zrobiona w szybki i prosty sposób, przecierana w stylu shabby chic, wyklejony motyw róż, bez cieniowań... Stwierdziłam, że skrzyneczka taka mi się podoba, cieniowania nie są konieczne, więc taką ją po prostu zostawię...





2 komentarze:

  1. Szafeczka delikatna i ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. AniKas bardzo dziękuję Ci za wszystkie przemiłe komentarze :o) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń