O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

wtorek, 16 sierpnia 2011

Mamy obrazy !

Co to za galeria, w której nie ma obrazów? Takie komentarze często słyszałam od zaglądających do nas klientów. Szczególnie tych starszej daty, bo im galeria głównie z obrazami się kojarzy ... A przecież mamy wiele przeróżnych galerii: galerie staroci, galerie rękodzieła, galerie mody, galerie kwiatów, czy też wielkie centra handlowe, które miano galerii również przybrały... No nic... Pomyślałam sobie, że może jednak warto rozszerzyć asortyment i dodać do naszych zbiorów prawdziwe obrazy. I tak oto są, różne, przeróżne... A poniżej prezentuję kilka moich ulubionych. I od razu przepraszam za jakość zdjęć, obrazy zostały już zawieszone i nie dałam rady uchwycić ich lepiej....

Wenecja, ach....

Paryż ... niektórym dekupażystkom pewnie przypomina się motyw serwetkowy :o)


Cudne klimaty śródziemnomorskie ...


I jeszcze jeden ...

Kwiaty flamandzkie ...


Troszkę rustykalnie - koguty ...



I na koniec Botero - ulubienica mojego męża i wielu klientów, którzy na jej widok radośnie się uśmiechają :o)


2 komentarze:

  1. Przepiękne:)Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni obraz jest fantastyczny :))
    Od razu mi się nasunęło, że to chyba prekursorka dzisiejszych nastolatek z nk i fb :D

    OdpowiedzUsuń