O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 8 października 2011

Chustecznik i herbaciarka w róże, jeden motyw - dwa style

I mamy kolejny chustecznik... dwukolorowy, z różami, kokardką i kryształkiem. Znowu prosty w wykonaniu, acz moje oko cieszy....


A poniżej herbaciarka, wkradła się na zdjęcia. Zrobiłam ją jakiś czas temu i przypomniałam sobie że nie prezentowała się na blogu. Herbaciarka jest postarzana, przecierana, bielona, podmalowana i ozdobiona szablonem...

Ten sam motyw, dwa różne wykonania, dwa style.

7 komentarzy:

  1. Chustecznik po prostu przepiękny. Te róże, koronka i kryształ, coś cudnego.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Chastecznik i herbaciarka bardzo ładne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie no ten drugi to rewelka. niehc mnie ktos nauczy robic takie piekne rzeczy bo inaczje moj maz z torbami pojdzie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chustecznik uroczy:) choć herbaciarka również śliczna:) ale ten chustecznik...mmm...piękny jest:))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam serwetki z tymi różami - zachwyciły mnie tak bardzo, że kupiłam hurtem trzy paczki :) Herbaciarka i chustecznik śliczne :) Zapraszam na mój reaktywowany blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prace pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję ślicznie za wszystkie komentarze :o) Koraliki Beaty - zapraszam do mnie, choć kursów nie udzielam to może czas zacząć ;o) Betinka - ja też odłożyłam kilka paczek! Te róże są po prostu urocze :o)
    pozdrawiam, i.

    OdpowiedzUsuń