O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

środa, 30 listopada 2011

BELLDECO

A dziś o Belldeco .... Nasza Galeria od samego początku istnienia współpracuje z firmą Belldeco. Belldeco to coraz bardziej znana marka na rynku oferująca szeroką gamę dodatków do wnętrz i ogrodów, w tym: meble, ceramikę ozdobną - donice, postumenty, puchary, wazony, figury, zegary, lampiony, lustra, ramki, tace, skrzynki. Kolekcje Belldeco utrzymane są w stylistyce francuskiej, angielskiej, w stylu vintage i retro, czyli w tej, którą lubimy najbardziej. Produkty wykonywane są ręcznie, z naturalnych materiałów. Produkty marki Belldeco można zakupić w naszej Galerii.
Prezentowane poniżej zdjęcia są autorstwa firmy Belldeco.






6 komentarzy:

  1. Uwielbiam Belldeco!!! Te turkusowe doniczki - marzenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochamy taką stylistykę, jest bardzo inspirująca. Będziemy zaglądać. Tymczasem zapraszamy na urodzinowe CANDY do tusiemaluje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie do mnie dotarło, że źle przeczytałam datę rozdania. Nie szkodzi jednak, bo blog mi się bardzo spodobał i będę obserwować. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń