O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

środa, 7 marca 2012

Szklane pojemniki w wiklinowych koszykach ...

Jakiś czas temu przyjechały do nas szklane pojemniki - słoiki na kuchenne przyprawy. Dla mnie są przeurocze, więc postanowiłam je pokazać. Pojemniczki są hermetycznie zamykane. Otulone wiklinowym koszyczkiem, przewiązane szarą wstążeczką w białe kropeczki. Stylizowane, z ceramicznym wieczkiem. Są też w wersji z półeczką z szarego drewna z serduszkiem. Wśród pojemników gąski i kitki trochę w stylu shabby .... Produkty te dostępne są w naszym sklepie na Allegro. Zapraszam!


3 komentarze:

  1. Dzięki, że właśnie teraz wystawiłaś te przedmioty, bo zrobiłam sobie prezent urodzinowy i zakupiłam ( właściwie to mąż mi kupił :) szklaną paterę z wiklinową tacką!!! Od bardzo dawna o takiej marzyłam :D Ach, jak się cieszę!!! Pieniążki już wysłane!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuję i bardzo się cieszę, że mogłam przyczynić się do spełnienia jednego z Twoich marzeń :o) A z okazji urodzin życzę Wszystkiego NAJ! Pozdrawiam równie ciepło.

      Usuń
  2. Gdzie znajdę ofertę sprzedaży słoików?

    OdpowiedzUsuń