O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

piątek, 6 lipca 2012

Tym razem bez transferu - szafeczka na klucze i serwetnik

Na początku bardzo dziękuję za wszystkie przemiłe komentarze pod uprzednim postem. Człowiek "rośnie", gdy tak się go docenia :o) A dziś transferu nie będzie, tylko klasyczny decoupage, motyw bardzo mi się spodobał, więc postanowiłam go wykorzystać. Dodatkową ozdobą szafeczki jest zawieszka z kryształkiem na metalowym druciku, serwetnik zaś zdobi "sznureczkowa" kokardka również z kryształkiem ... Życząc miłego weekendu upalnie pozdrawiam :o) 










10 komentarzy:

  1. Przesłodki komplecik :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za odwiedziny na mojej stronie:) bardzo tutaj urokliwie i klimatycznie!:) pozdrawiam -ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, motyw prześliczny! Pięknie to zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca. Świetny pomysł z zawieszką, dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szafeczka piękna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplet :) To jeden z moich ulubionych ziołowych motywów :) Całośc wyszła idealnie :) I ta zawieszka jak wisienka na torcie - cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny motyw lawendy na szafce i serwetniku , niezwykle mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń