O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 23 marca 2013

Przyleciały ptaszki ... Zamiast obrazków

Przyleciały do mnie ptaszki... 

W zasadzie są to obrazki i docelowo będą zawieszone w podświetlonej wnęce w salonie. Remont jeszcze w trakcie, dlatego chwilowo stoją oparte i nie jest to efekt końcowy. Pierwotnym zamysłem były to obrazki do sypialni, ale koncepcja się zmieniła, bo w salonowej wnęce prezentują się lepiej. Białe ptaszki w wianuszkach kupiłam gotowe, zawiesiłam je na pobielonych dechach i ozdobiłam tabliczkami z francuskimi napisami miłość i szczęście. Z obrazkami ładnie zestawił mi się stary wiklinowy koszyczek, który również przemalowałam na bielony brąz, ozdobiłam kokardkami, które zostały z ptaszków i dokleiłam metalową blaszkę.

A tak w ogóle to strasznie mi przykro, że ta zima tak długo się mości. Nie dlatego, że nie lubię zimy, bo za oknem jest teraz pięknie, ale szkoda mi tego całego ptactwa i zwierzyny. Ponoć przyleciały bociany, a wszystko pod śniegiem, zamarznięte, strasznie mi szkoda .... Proszę, niech ta zima odpuści, i niech się zlituje, nie nad nami, bo my damy radę, ale nad tymi wszystkimi biednymi zwierzątkami ....

 




 

                    

 

 




5 komentarzy:

  1. ... rewelacyjny pomysł ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze dekoracje!Całośc wygląda bardzo gustownie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj Święta,
    Więc świątecznie
    Ciebie słodko pozdrawiamy
    I życzonka Ci składamy.
    Rozpisywać się nie chcemy,
    Już to zrobiliśmy w blogu,
    Ale mocno Cię tulimy,
    Najlepszego Ci życzymy! :)
    Słodkich Świąt!
    Życzą
    Włóczykije – Monika i Rafał

    PS. Sorry, że tak "nie na temat", ale najwyżej skasujesz komentarz, a zależało nam na złożeniu życzeń znajomym blogerom, by ich serca poczuły się bardziej wiosennie w te mało wiosenne dni... ;)

    OdpowiedzUsuń