O mnie

Moje zdjęcie
Otwock, mazowieckie, Poland
Galeria Laven to galeria stylowych, ręcznie zdobionych przedmiotów z duszą. Dekoracje ścienne, małe formy meblowe, drobne bibeloty – wszystko to dekoruję z pasją, zaangażowaniem, najwyższą starannością i dbałością o szczegóły, tak, aby uczynić każdy dom piękniejszym, wnieść w jego wnętrza niepowtarzalny urok i klimat. Styl rustykalny, prowansalski, shabby chic - te klimaty lubię najbardziej. Jeśli Tobie równie bliskie są podobne klimaty, z przyjemnością zapraszam do odwiedzin mojego bloga!

sobota, 2 marca 2013

Zrobiłam sobie stołek ...

Stołek zrobiłam już nie jeden, ale żaden niestety nie był dla mnie. Na swój najpierw nie było czasu, potem nie było chęci, potem się nie chciało. Ale znów zachciało się chcieć :)  Siedząc na tym stołku, jeszcze  w stanie surowym , wymalowałam nie jeden mebel i nie jeden kilogram ziemniaków obrałam :) Także dla mnie ten stołek to niezbędnik. Służy mi codziennie, więc musi się dobrze prezentować, dlatego też w końcu dostał zasłużoną szatę !










5 komentarzy: